Obserwatorzy

piątek, 27 grudnia 2013

Świąteczne

Witajcie! Jak tam po świętach? Zleciały, jak zwykle, błyskawicznie, nie miałam nawet czasu, żeby pokazać moje świąteczne zdobienie więc robię to dzisiaj:) Połączyłam kilka świąteczno-zimowych motywów, tak więc mam Mikołaja, bałwanka, renifera, choinkę i płatki śniegu. Wszystko na najbardziej świątecznym kolorze, czyli czerwieni.
Do wykonania tego zdobienie użyłam sporo lakierów i różnych dodatków, chyba najwięcej jak na jedno zdobienie (przynajmniej do tej pory:))




  • Czerwony Golden Rose nr 286
  • Zielony GR nr 347
  • Jasny brąz GR nr 257
  • Czarny GR niestety, numerek się starł
  • Pomarańczowy Miss Sporty nr158
  • Ciemny brąz Miss Sporty nr 410
  • Miss Sporty Turbo Dry jako top coat
  • Biały Safari
  • Niebieski Wibo brak numerka
  • Wibo Gel like nr 9
  • Wibo express growth (ten, którego zawsze używam do frencha)
  • Glitter Wibo biały (który ostatnio zapomniałam pokazać w moich nowościach)
  • Ozdoby z tej paczki, którą ostatnio pokazywałam: brokaty: czerwony, zielony, złoty i biały + złota gwiazdka na choinkę
  • Do wykonania zdobienia wykorzystałam głownie moją sondę oraz cienki pędzelek do brokatu
    Całość wygląda tak:






    Na oniec jeszcze kilka słów o prezentach od Mikołaja:) Dostałam m.in kilka lakierków z AllePaznokcie , czyli Flip Flop, Holographic, piaskowy i termiczny oraz Rimmel Salon Pro 703 
    Rock n roll
    A co wy znalazłyście pod choinką?:)
    Pozdrawiam:)




6 komentarzy:

  1. Ile cudowności! Śliczne pazurki! ♥

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne świąteczne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gitarka
    Pozdrawiam
    - Na pewno nie J.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne świąteczne motywy :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)