Obserwatorzy

czwartek, 5 grudnia 2013

Czerwień

 Cześć:) Dzisiaj zdobienie, które zrobiłam już jakiś czas temu, ale gdzieś mi się zgubiło i wstawiam dopiero teraz:) Podstawą jest tu czerwień z Safari, czarny lakier także Safari, a srebrny New Beauty Line (chyba). Zrobione jak zwykle sondą. Tylko nie pytajcie co ten wzorek przedstawia, bo sama nie mam pojęcia:) Kilka kreseczek, kropeczek, kilkanaście minut skupienia i wyszło takie oto coś:








Niedługo pojawi się kilka nowości, kupionych w Rossmannie jak było -40%, ale czekam jeszcze na zamówienie z 4nails.com.pl:)

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. super, bardzo interesujące zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie śnieg? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie śnieg....:) A zdjęci chyba jeszcze z listopada:)M.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)