Obserwatorzy

piątek, 21 listopada 2014

Ogieeń

Cześć :) Dziś mocne zdobienie, czerwień + czerń :) Tym razem postawiłam na dosyć mocne cieniowane, nie miało być dziewczęce i delikatne, ale właśnie takie z pazurem :) Nie wiem czy mi do końca wyszło, dajcie znać. Nad delikatnym gradientem muszę jeszcze popracować :) Lakiery to już standardowo czarny Safari i czerwony Golden Rose nr 286 oraz odżywka z Miss Sporty jako top.  Nie ma co się dalej rozpisywać, zapraszam do oglądania :)



 A tu razem z moją małą kuzynką, której dosyć często maluje paznokcie. Tym razem uparła się, że chce takie same, więc proszę bardzo :)

To tyle na dziś.
Buziaki :)

3 komentarze:

  1. Fajne połączenie, chociaż zostawiłabym więcej czerwonego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może lepiej by było, jakoś mi poleciała ta gąbeczka :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)