Obserwatorzy

sobota, 8 listopada 2014

Wymiana z Kokietką

Hej :) Jakiś czas temu znalazłam taką fajna akcję, pewnie o niej słyszałyście. Dwie dziewczyny wybierają nawzajem  swoje zdobienia. które następnie odwzorowują. Proste łatwe i przyjemne :)
Wymieniam się dziś z Karoliną, która ma niesamowite pomysły na jeszcze lepsze zdobienia :)




Dla siebie wybrałam zdobienie marynarskie. Z prostego powodu: zdobienia w tym stylu jeszcze u siebie nie miałam :)
To oryginał:



A tu moja wersja :)




Jeżeli ktoś miałby ochotę się zamienić na zdobienia, serdecznie zapraszam :)

2 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)