Obserwatorzy

piątek, 19 grudnia 2014

Zimowy Projekt tydz.3 Coraz bliżej święta + stemple :)

U po raz pierwszy u mnie stemple! :) Wreszcie kupiłam i biorę się za malowanie :) W bliższej przyszłości planuję post z moją opinią na ich temat, więc dziś nic konkretnego :) Dziś także trzeci tydzień Zimowego Projektu u Asiulcowej  Niestety tydzień drugi musiałam opuścić, z powodu braku czasu. Może uda mi się go jeszcze nadrobić.

 
Idą święta czas wyciągnąć bombki. U mnie złote, kupione w tym roku :)


Temat trzeciego tygodnia to Coraz bliżej święta. Tego się akurat nie da ukryć, szkoda tylko, że śniegu nie ma  :( No ale trudno, przechodzimy do zdobienia. Bazą jest mój najnowszy nabytek, kupiony specjalnie na ten okres świąteczny, (potem pewnie też się przyda) a dokładnie złotko z Miyo mini drops nr 131 Gold Star :) Takiego lakieru szukałam już jakiś czas, a na ten lakierek trafiłam przypadkiem, szukając prezentu dla siostry. Musiał być mój :) Do tego klasyczna czerwień Rimmel Salon Pro 703 Rock'n roll. Bardzo lubię takie połączenie i wydaje mi się, że jest idealne na święta :)








Są to moje pierwsze stemple, więc proszę o wyrozumiałość :)

5 komentarzy:

  1. Delikatne ale b ardzo fajne zdobienie :). Jak jutro wszystko ogarnę to dodam pracę gdzie trzeba, bo ostatnio mam strasznie mało czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwsze stempelki to super wyszło :) muszę przyjrzeć się temu złotemu lakierowi w drogerii, bo szukam czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)a ten lakierek jest świetny, jak masz okazję go kupic to zachęcam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też dopiero zaczynam przygodę ze stempelkami, wlaśnie czekam na paczkę z moimi pierwszymi blaszkami :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)