Obserwatorzy

czwartek, 5 lutego 2015

Takie gwiazdki

Cześć :) Co tam słychać? Ja już po sesji, czekam tylko na wyniki :) Dziś pokażę zdobienie, które zrobiłam na ostatni egzamin i urodziny kuzynki. Było robione trochę na szybko, ale spodobało mi się to co wyszło :)

Mix kolorów: czarny Golden Rose 287 i żółty Maybelline Colorama, który już kiedyś pokazywałam. Na dwóch paznokciach zdobienie, to samo które było na świątecznych paznokciach, czyli gwiazdki. Niestety lekko mi się rozmazały w niektórych miejscach, ale nie miałam czasu na poprawki.








12 komentarzy:

  1. Hahaha, widzę, że to samo co u mnie - ostatni egzamin w środę, w czwartek nowy post :D

    Paznokcie ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie by wyglądało z inni kolorami, ale żółty też niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ;);)
    Ja ostatnio zaczęłam przygodę z hybrydami :) musze sie jeszcze wiele nauczyć ;);)
    Zapraszam na najnowszy pod z delikatnym zdobieniem ;) przywołującym wiosnę ;) chętnie przeczytam Twoją opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są te gwiazdki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te gwiazdki na paznokciach :)
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    ewelaina.blogspot.com

    Ps. Zapraszam na paznokciowy konkurs do mnie! Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne paznokcie :) Bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to wygląda, pomarańczka ma ciekawy odcień :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)