Obserwatorzy

sobota, 14 lutego 2015

Zdobienie walentynkowe

Hej :) Dziś pokażę moje zdobienie przygotowane na walentynkowy konkurs u Ewelainy. Zdobienie oczywiście ma być w klimacie walentynkowym, ale to co mi się najbardziej spodobało to zasada, że nie używamy odcieni czerwieni i różu. A jakby nie było, to w ten dzień dominują właśnie te kolory :)

http://ewelaina.blogspot.com/2015/02/28-walentynkowy-konkurs.html#comment-form
Ja postawiłam głównie na biel (w macie) i złoto :)







A to mój Misio, który był inspiracją do tego zdobienia i życzy wszystkim miłego wieczoru :)


4 komentarze:

  1. przeurocze zdobienie i inspiracja! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale urocze :-))) u mnie były klasyczne serduszka na końcówkach, ale też byłam zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)