Obserwatorzy

czwartek, 6 sierpnia 2015

Paznokcie w kratkę

Witam, po kolejnej dłuuugiej przerwie. Wakacje rozleniwiają, ale w końcu zebrałam się i oto jestem :P

Tytuł tego posta, jakże oryginalny, zdradza dokładnie co chcę dziś pokazać. Paznokcie w kratkę, wzór z płytki m101, lakiery biały (o ile dobrze pamiętam) to Safari i niebieski Golden Rose nr 204 z serii Paris. Na wierzch top coat z Miss Sporty.





Przyznam szczerze, że to zdobienie jakoś niespecjalnie mi się podobało, dlatego po pomalowaniu i zrobieniu zdjęć, od razu je zmyłam. Po czym stwierdziłam, że jednak nie było takie złe. No ale cóż... kobieta zmienną jest :) Nie ma co ukrywać wzorek nie jest idealnie odbity, na kciuku przy brzegu widać nawet mały ubytek, do tego całość jest lekko rozmazana. Ale kto by się przejmował, trzeba próbować dalej :)

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Wreszcie nowy wpis :) a wzorek całkiem fajny, może następnym razem ciemniejsze kolory ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Nie umiałabym tak! :-)

    Jak to: zmyłaś? Takie ładne? ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja kiedyś też nie umiałam, ale trzeba ćwiczyć, ja ciągle dąże do perfekcji :)

      No zmyłam właśnie, ale zawsze mogę je odtworzyć :)

      Usuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)