Obserwatorzy

niedziela, 13 września 2015

Granat i złoto

Cześć :) Dziś kolejny wzorek, który zrobiłam i stwierdziłam, że mi się nie podoba, więc zrobiłam jedno zdjęcie (do archiwum ), zmyłam i zmalowałam coś innego. A po jakimś czasie stwierdziłam, że jednak nie był taki zły i mogłam nie zmywać. No brawo ja :)

Z tego powodu mam tylko jedno zdjęcie :)


Lakiery to granatowy Safari, złoto Miyo nr 131, dodatkowo złota tasiemka i top Miss Sporty. Wykonanie? Cały paznokieć pomalowałam granatowym lakierem, potem przykleiłam złota wstążkę, która wyznaczyła mi granice (paski). Wyszło mi po 2 na paznokciu. Przestrzeń między tasiemkami wypełniłam złotym lakierem. całość utrwaliłam topem. Proste? Proste, ale czasochłonne :) Najwięcej zabawy było z tasiemką, raczej rzadko jej używam i nie mam wprawy :)




Co myślicie?

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Troche dziwnie krzywo wygladaja twoje paznokcie w tym mani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Nie widzę tego, ale może tak się wydaje przez te ukośne paski :)

      Usuń
    2. też to widzę ale może faktycznie to wina pasków :)

      Usuń
    3. No wlasnie być może to przez paski:))

      A ja nie miałam tego z Manhattanu:)

      Usuń
    4. Jak tak się przyglądam to może faktycznie coś w tym jest :)

      Usuń
    5. A widzisz :D

      Chyba tego jeszcze nie miałam :). Z chęcią spróbuję :)

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się pomysł zestawienia złotego koloru i granatowego! Może jedyna rzecz jaką bym zmieniła to zostawiłabym ten wzór tylko na jednym paznokciu :) Ale najważniejsze, że tobie się to podoba!


    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podobają mi się te kolory razem :) Na jednym paznokciu też by pasowało, ale ja lubię jak dużo się dzieje :)
      Na pewno wpadnę :)

      Usuń
  4. A mi się podobają ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)