Obserwatorzy

niedziela, 25 października 2015

Wibo Gold Line nr 26 + tasiemka

Cześć :) Dziś zdobienie z wykorzystaniem mojego najnowszego nabytku, o którym wspominałam w poprzednim poście - lakiery Wibo Gold Line nr 26. Jest to przepiękny kolor czerwonego wina lub bordo (jak kto woli) idealny na jesień :) W ostatnim czasie pokazywałam inne lakiery z tej serii -->klik. Co jakiś czas pojawiają się w Lidlu i zawsze wybieram sobie jakiś kolorek. Po prostu uwielbiam te lakiery :)

Dzisiejsze zdobienie to połączenie Lakierów Wibo Gold Line nr 26 i Wibo Glossy Manicure nr 4 (więcej o nim) oraz tasiemki do zdobień.

 Kilka razy próbowałam już ozdobić paznokcie za pomocą tasiemki, ale nie zawsze wychodziło tak, jak chciałam. Metodą prób i błędów udało mi się w końcu osiągnąć zamierzony efekt. Jak już się uda mamy nieograniczone możliwości w łączeniu kolorów i ułożeń tasiemki :)




Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. ja nie mam cierpliwości do tasiemek, tyle razy już próbowałam, nigdy mi się nie udało tak, jakbym tego chciała, więc się poddałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak miałam! Nie wychodziło mi, więc to zostawiłam. Po jakimś czasie znowu spróbowałam i coś tam wyszło :) Może spróbuj za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)