Obserwatorzy

czwartek, 12 listopada 2015

Na przekór jesieni

Hej :) Dziś zdobienie na przekór jesieni - pastelowo-kolorowe :) Ale nie tej pięknej, złotej, polskiej jesieni, tylko jej gorszej odsłonie :) Podobne zdobienie widziałam gdzieś w internecie i postanowiłam je odtworzyć.

Mamy tu cieniowanie, ale nieco inne niż zwykle. Na gąbeczce połączyłam 4 kolorki.



Lakiery:
  • jako bazę użyłam białego lakieru Wibo Gold Line  nr 17
  • pomarańcz Miss Sporty Clubbing Colours  452
  • fiolet Lovely Gloss Like Gel  128 
  • żółty Wibo Glossy Manicure nr 4
  • błękit to Wibo Glossy Manicure nr 7






Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Super!
    Pozdrawiam w krótkim rękawku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Odpozdrawiam aktualnie w piżamce :)

      Usuń
  2. Jak ja tęsknie za robieniem sobie paznokci... Przerzuciłam się na paznokcie żelowe, ponieważ są dużo wygodniejsze, ale jednak w robieniu sobie samemu manicure jest większa frajda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak :) Ale kiedy nie ma czasu na malowanie żele czy hybryda to dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)