Obserwatorzy

czwartek, 12 listopada 2015

Na przekór jesieni

Hej :) Dziś zdobienie na przekór jesieni - pastelowo-kolorowe :) Ale nie tej pięknej, złotej, polskiej jesieni, tylko jej gorszej odsłonie :) Podobne zdobienie widziałam gdzieś w internecie i postanowiłam je odtworzyć.

Mamy tu cieniowanie, ale nieco inne niż zwykle. Na gąbeczce połączyłam 4 kolorki.



Lakiery:
  • jako bazę użyłam białego lakieru Wibo Gold Line  nr 17
  • pomarańcz Miss Sporty Clubbing Colours  452
  • fiolet Lovely Gloss Like Gel  128 
  • żółty Wibo Glossy Manicure nr 4
  • błękit to Wibo Glossy Manicure nr 7






Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Super!
    Pozdrawiam w krótkim rękawku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja tęsknie za robieniem sobie paznokci... Przerzuciłam się na paznokcie żelowe, ponieważ są dużo wygodniejsze, ale jednak w robieniu sobie samemu manicure jest większa frajda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak :) Ale kiedy nie ma czasu na malowanie żele czy hybryda to dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)