Obserwatorzy

czwartek, 19 listopada 2015

Powrót i płytka m94

Hej :) Po dość długim czasie wróciłam do..... stempli :) Kiedy kupiłam swoje pierwsze stemple, robiłam je non stop, cały czas, a potem znudziły mi się i poszły w odstawkę. Chyba przez całe wakacje ich nie użyłam :) Ostatnio gdy zastanawiałam się co by tu dziś zmalować, w pudełku znalazłam moje płytki i już wiedziałam co zrobię :)

Wybór padł na płytkę a'la Konad m94. Ten wzorek robiłam już kiedyś w zielonej wersji. Tamto zdobienie możecie zobaczyć tutaj. Tym razem postawiłam na mój ulubiony kolor, czyli żółty i wybrałam lakier Wibo Glossy Manicure nr 4. Do stempli także użyłam lakieru wibo - Wibo Gold Line nr 30, czyli zwykły czarny lakier. To cały mój zestaw :)


Musze przyznać, że lakier wibo jako lakier do stempli spisał się bardzo dobrze - nie rozmazywał się, dobrze odbijał, a czerń była nadal intensywna. Jeden z lepszych lakierów jakie odbijałam :)




Chyba nadszedł czas, by kupić więcej płytek :) Możecie coś polecić z polskich stron?

Pozdrawiam :)



4 komentarze:

  1. Gorąco polecam Blueberry Store! <3 płytki są niedrogie, doskonałej jakości, a wzory po prostu zachwycają - uwielbiam je! Polecam szukać na stronie internetowej zamiast na allegro, bo na stronie jest większy wybór zazwyczaj.
    A jak masz więcej kasy, to obczaj też B. Loves Plates :)
    Wszystkie pokazywałam u siebie już jakby co.
    Fajny ten wzorek który masz! Też mam ochotę ostatnio na żółty na paznokciach, w weekend pomaluję sobie pazurki na ten kolor :D ale chyba wybiorę jakiś neon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Blueberry Store słyszałam dużo dobrego, na pewno je sobie zobaczę, dzięki :) O B. oczywiście też, ale to już droższa sprawa :) Żółty to mój ulubiony kolor, więc wybór był prosty :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)