Obserwatorzy

środa, 12 października 2016

Złoto, czerwień i ćwiek

 Cześć :) Nie samymi hybrydami człowiek żyję więc dziś zdobienie zwykłymi lakierami :) Bardzo proste, można nawet powiedzieć, że nieco w klimacie świątecznym :) Tytuł właściwie mówi wszystko, więc nie przedłużając zapraszam do oglądania zdjęć:)


Lakiery to Golden Rose 286 (czerwony) oraz Manhattan Mode Pilot 10M (złoty). Ćwiek w kolorze złota z  mojej karuzeli kupionej na wakacjach. I oczywiście Sally Hansen Insta-Dri :)



Jak Wam się podoba?
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. prawda? w karuzeli mam też jeszcze inne kształty :)

      Usuń
  2. bardzo ładnie :) faktycznie mani podobne do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie czerwieni ze złotem wygląda elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, można powiedzieć że to już klasyka :)

      Usuń
  4. Fajny ten ćwiek ! Dodaje takiego pazura ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Niby taki mały, a robi całą robotę :)

      Usuń
  5. to serduszko bardzo fajnie się komponuje :) super !

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwień ze złotem idealnie do siebie pasuje :) i jeszcze o urocze serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, też mi się kojarzą ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki :) To przez te kolory, takie świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)