Obserwatorzy

niedziela, 30 października 2016

Srebrne zdobienie + ćwieki

Cześć :) Dziś zdobienie zwykłymi lakierami, które zrobiłam mojej przyjaciółce (Lejdi, dzięki za zdjęcia). Koncepcję zdobienia wymyśliłyśmy razem, kolory przewodnie to srebrny i szary. Ja do tego dorzuciłam ćwieki. Bardzo prosto, ale efekt końcowy nam się spodobał. A jak Wam się podoba?






Lakiery:
  • Eveline Color Edition 125
  • Wibo Secret of You 48
  • srebrne gwiadki z karuzeli z ćwiekami
Lubicie taki połączenia?
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. bardzo ładne połączenie :) delikatne kolory i dekoracje w odpowiednich ilościach ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ciesze się ,ze się podobają :)

      Usuń
  2. Great post!!! would you like to follow each other's blog dear? Please let me know, I am following you now.thank you :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko noszę takie ozdóbki, chociaż świetnie wyglądają to ich żywot na moich paznokciach jest bardzo krótki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak to z nimi jest, lepsze są małe lepiej przylegają, te gwiazdki były trochę za duże i nie wszystkie ramiona dobrze przylegały do paznokcia

      Usuń
  4. Szarości i srebra ubóstwiam :D Ale na takie gwiazdki w życiu się nie porwę - wystarczająco często słyszę, że wyglądam na 16lat, nie będę się pogrążać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhah, ja mam tak samo, ale nie przez paznokcie :D gwiazdki zawsze można sobie odpuścić :)

      Usuń
    2. No jasne, ja też nie - wszystko przez pucołowatą, okrągłą jak bułka buzię :D Ale za 30 lat może będziemy się cieszyć że nas "odmładzają" ;)

      Usuń
    3. Hhaha, oj tak, na to liczę :)

      Usuń
  5. Fajne te ćwieki, pewnie je można też w hybrydę wtopić. Muszę sobie takie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo spróbuję z hybrydą :) polecam sprawdzają się przy różnych zdobieniach :)

      Usuń
  6. właśnie ostatnio użyłam do mani tych gwiazdeczek :) super wygląda !

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)