Obserwatorzy

środa, 20 grudnia 2017

Spotkanie z NCLA Warszawa 16.12.2017

Cześć :) W zeszłą sobotę miałam okazję uczestniczyć w spotkanie z marką NCLA. Było to moje pierwsze takie spotkanie i przyznaję, troszkę się stresowałam. jak się okazało, nie było czym :) Spotkanie odbyło się w Warszawie  i wzięło w nim udział prawie 20 blogerek. Większość dziewczyn znałam z ich blogów i bardzo mi było je poznać osobiście. Bardzo przydatne były plakietki z imioniem i adresem bloga, o wiele łatwiej było się rozpoznać :) Spotkanie zorganizowała marka NCLA z inicjatywy Ani B. Love Plates.




Spotkanie rozpoczęło się prezentacją dot. marki, jej historii, lakierów i naklejek. Potem były warsztaty z aplikacji naklejek. Miałyśmy do wyboru mnóstwo różnych wzorów. Ja zdecydowałam się na bardzo świąteczny biało-czerwony wzorek :)





Do dyspozycji miałyśmy mnóstwo lakierów, zarówno zwykłych jak i hybrydowych. Nie mogłyśmy przegapić takiej okazji i zaraz zabrałyśmy się za sprawdzanie kolorków :)









Tak stół wyglądał na początku spotkania.....




....... a tak na końcu. Szaleństwo :D




Każda z uczestniczek na koniec spotkania dostała taki prezencik: 4 lakiery, pilnik, przybornik paznokciowy, przypinki, podstawkę pod dłoń i zmywacz w chusteczce .Dziękuję! :)





Na koniec mała niespodzianka dla Was :) Na hasło adorianna,  do 01.01.2018r., macie 25% rabatu na zakupy na stronie sklepu NCLA





Jeszcze raz dziękuję za możliwość udziału w spotkaniu i miło spędzony czas :)
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. super :D Haha stół "po" wygląda jakby huragan przeszedł haha :D

    dodaję do obserwowanych i jeśli tylko masz ochotę i czas zapraszam również do mnie na bloga :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oj tak, huragan to dobre określenie :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę takiego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te podkładki ;) Muszę przyznać, że właśnie takiego zdjęcia "po" stołu się spodziewałam :D Widać, że świetnie się bawiłyście.
    Podobają mi się naklejki, które wybrałaś :3
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie, też się denerwowałam przed pierwszym Meet Beauty. Teraz już przychodzę na luzie (pomijając podekscytowanie :D ). Samo spotkanie było super, bardzo się cieszę, że Cię poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! To dopiero super spotkanie.

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)