Obserwatorzy

poniedziałek, 5 lutego 2018

Dostałam kuferek!

Cześć :) Wstyd się przyznać jak długo mnie tu nie było.... ale wiecie jak to jest, koniec semestru, sesja, milion prac do napisania i do tego magisterka... no i tak jakoś wyszło :D ale już wracam i mam nadzieję, że już nie zniknę na tak długo. Postaram się też nadrobić zaległości na Waszych blogach, chociaż tam akurat czasem zaglądałam ;) Na bieżąco jestem za to na Instagramie, zapraszam :)

Już bez dalszych wstępów przechodzimy dalej. Jak już po tytule wiecie, dostałam kuferek :D A w zasadzie znalazłam go pod choinką :)


 Kuferek jest srebrny, błyszczący, ma srebrne okucia, a w środku wyłożony jest czarnym aksamitem.
Zamykany od góry, na dwa zamki. W środku ma 6 małych rozkładanych półeczek i jedną dużą komorę. Zmieściłaby się tam lampa, ale wolę trzymać tam lakiery, bo na półeczkach mieściłyby się tylko w pozycji leżącej. Wymiary: długość 32 cm, szerokość 25 cm, wysokość 25 cm.




Kuferek jest bardzo pojemny i zmieściłam w nim wszystkie rzeczy do robienia hybryd, wszystkie ozdoby, pyłki i stemple. Nie zmieściłam tam tylko lampy LED, lampki na biurko i poduszki pod dłoń. Ale i tak paznokcie zwykle robię w domu, rzadko wychodzę do kogoś, wiec nie jest to problem. A tak wszystkie rzeczy do hybryd mam w jednym miejscu :)


Z lewej strony na półeczkach klipsy do zdejmowania hybryd,o których pisałam w jednym z poprzednich postów. Niżej są wodne naklejki do paznokci, zwykłe naklejki i szablony do wzorków, a jeszcze niżej moje narzędzia do paznokci: cążki do skórek, radełka, polerkę, pilniki i szczoteczkę.


Po drugiej stronie mam pędzelki, sondę pędzelek do pyłków i woskową kredkę do nakładania ozdób (klik). Niżej jest zestaw kolorowych piegów, karuzela z ćwiekami i kryształkami, stempel, zdrapka i kilka płytek. Na najniższej półce są wszystkie moje pyłki.


W największej komorze mam cała resztę :) Czyli wszystkie lakiery, bazy i topy hybrydowe (około 40 buteleczek), cleaner i aceton (dwie buteleczki o pojemności 150 ml każda), waciki bezpyłowe, puder akrylowy i wszystkie moje wzorniki. Jest też jeszcze trochę miejsca na nowości :)


Muszę przyznać, ze jestem z niego bardzo zadowolona :) Wcześniej wszystkie hybrydowe rzeczy trzymałam w zwykłym kartonowym pudełku i niestety, ale powoli przestawały mi się tam wszystkie mieścić.

A wy jak przechowujecie swoje rzeczy do paznokci?
Pozdrawiam serdecznie :)


36 komentarzy:

  1. Kufer to genialna sprawa! Ja mam swój taki duży już długi czas, właściwie powoli muszę myśleć o jego wymianie :) Jednak to była jedna z lepszych decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi się taki kuferek na moją kolekcję hybryd :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi do kuferka nie weszlo wszystko i trzymam tam tylko hybrydy i to w pozycji lezacej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a nie wylewają Ci się? Bo tego się obawiałam :)

      Usuń
  4. Taki kuferek bardzo by mi sie przydal. Mam tyle lakierow, ze nie wiem gdzie je trzymac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam, w końcu wszystko pod ręką, w jednym miejscu :)

      Usuń
  5. Fajna sprawa! Ja nie jeżdżę nigdzie z lakierami, więc swoje akcesoria trzymam w szufladach komody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja szuflada jest pełna zwykłych lakierów , na hybrydki niestety już nie było miejsca :)

      Usuń
  6. No i to jest porządny kuferek! :) Wszystko w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się taki kuferek, ale do kosmetyków. Niestety jak widzę ich ceny, to mi się wszystkiego odechciewa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. paznokcie to nie moja bajka, mam mało produktów, więc kufra nie potrzebuję, ale fajnie, że znalazłaś coś odpowiedniego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kuferek :) ja jestem wielbicielką ładu i porządku i chyba zainwestuję w takowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kuferek! Ja musiałabym mieć ich dużo, żeby pomieściły moje skarby paznokciowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój jest dość mały, a widziałam takie na kółkach i jakby kilkupiętrowe, coś by się znalazło :)

      Usuń
  11. Super kuferek , mam bardzo podobny tylko fioletowy :), jednak srebrny zdecydowanie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kuferki są super ,bo mieści się w nich wiele rzeczy :)
    Co powiesz na wspolną obserwację ? Jeśli się zgadasz to zacznij i daj znac u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wszystko do hybryd mi się tam mieści :)

      Usuń
  13. wow mega kuferek:D ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też niedawno dostałam kuferek (na pożegnanie w pracy) i uważam, że to fajna sprawa :) Mój ma dwie półki z przegródkami na lakiery i dużą komorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widziałam też takie. W tym zamierzam dokupić przegródki ;)

      Usuń
  15. Fajny :) Ja zagarniam coraz większą część "wspólnej" komody :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, można mieć wszystko w jednym miejscu :D No i sam kuferek świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)