Obserwatorzy

niedziela, 11 lutego 2018

Walentynki

Cześć! Już prawie połowa lutego, więc czas na zdobienie walentynkowe :) W tym roku postawiłam na róż i serduszka, czyli najbardziej klasyczny walentynkowy zestaw :)


Lakiery, które wybrałam to piękny jasny róż w odcieniu waty cukrowej Neonail Pink Pudding. Ciemniejszy malinowy kolor to Neess 7542 Kwiat Madagaskaru. Jestem trochę rozczarowana tym lakierem, jest bardzo rzadki, przez co trudno malować nim blisko skórek i dość słabo kryje, pełne krycie jest po 3 - 4 warstwach. Jednak kolor jest piękny, na żywo bardziej intensywny niż na zdjęciach. Z Neess mam jeszcze lakier 7530 Rubinowy Skandal i 7535 Mała Czarna, które są gęstsze i lepiej kryją. Nie wiem więc czy trafiłam na kiepski egzemplarz czy może kolorki są różnej jakości. Dajcie znać czy miałyście lakiery Neess i co o nich myślicie :)


Serduszka malowałam sondą, a następnie na nieutwardzony lakier sypałam przezroczysty proszek akrylowy i dopiero utwardzałam. Dzięki temu serduszka są matowe i lekko wypukłe.







A Wy jakie zdobienia wybieracie na Walentynki?

Pozdrawiam (:

33 komentarze:

  1. No wlasnie u mnie nie ma zadnego zdobienia na walentynki :d. Moze cos mi sie uda zrobić przez pare dni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te serduszka! Takie pazurki na Walentynki to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obronę chciałam iść w fajnych paznokciach, z widomych przyczyn. Dlatego nie chciałam jednego koloru, jednak chciałam żeby były eleganckie. To połączenie sprawdziło się idealnie ;)

      Usuń
    2. Pewnie, wyszło super :)

      Usuń
  3. Najlepsze połączenie na walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Jeszcze nie wiem jakie zdobienie wykonam, ale jak może uda mi się zrobić coś ciekawego wstawię na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne serduszka! <3
    ja niestety na walentynki nie zrobię sobie paznokci, ponieważ mam lewy kciuk w gipsie i nie dam rady sobie zrobić :( A miałam takie plany... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oj to kiepsko :/ za rok trzeba będzie nadrobić ;)

      Usuń
  6. pełne uroku:) a ja gołe pazury xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) to szybko do malowania, jak to tak, z golaskami chodzić :D

      Usuń
  7. NA WALENTYNKI najlepszy prezent to książka :) https://www.booclick.pl/prezenty-walentynkowe-efektem-wow/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdobienie! :)
    To, co będę miała na paznokcie w Walentynki, to tajemnica póki co :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne są te serduszka :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez lubie na Walentynki albo roz, albo klasyczna czerwien. Po prostu te kolory mi pasuja na romantyczna kolacje :) Ale jestes zdolna, ze zrobilas takie delikatne wzorki! Ja mam dwie lewe rece do manicure...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeszcze nie jest idealnie, ale się staram :)

      Usuń
  11. Jeżeli chodzi o zdobienie paznokci to w okresie walentynkowym również stawiam na serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne te serduszka, ogólnie ciekawy ten blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ one są urocze! Bardzo lubie walentynki, i wszystko co jest z nimi związane do tego stopnia, że 14.02 zawsze noszę coś z motywem serca. W tym roku będą to skarpetki w serduszka :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)