Obserwatorzy

poniedziałek, 26 lutego 2018

Piegi na hybrydzie

Cześć :) Dziś bardzo proste zdobienia z wykorzystaniem piegów, które pokazywałam w poprzednim poście. Takie zdobienie można wykonać zarówno przy użyciu lakierów hybrydowych jak i zwykłych. Trzeba je nakładać na mokrą warstwę lakieru i dobrze zabezpieczyć topem, żeby nie odpadły :) Ja nakładałam je za pomocą woskowej kredki, dzięki czemu możemy ułożyć je dokładnie tak jak chcemy.


Wybrałam piegi złoto - niebiesko - różowe i lakier hybrydowy Bling 39, baza i top z Neonail.




Na koniec kilka moich propozycji na zdobienia z użyciem piegów  :)



Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam :)

36 komentarzy:

  1. Zamówiłam te same piegi! Już nie mogę się doczekać kiedy do mnie dotrą! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobaja mi sie, ale jeszcze ich nie zamawialam: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam, bo naprawdę fajnie się sprawdzają :)

      Usuń
  3. Te propozycje na wzorniku (szczególnie na skos) bardzo mi się podobają :)
    Piegi są świetne, jeśli ktoś chce ozdobić paznokcie, a nie ma za bardzo talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Dokładnie, albo jak ma się mało czasu a chce, a jednak chce coś więcej niż jeden kolor n paznokciach :)

      Usuń
  4. Pięknie się prezentują na nudziakowym lakierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo fajnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale porządny zestaw kolorystyczny tych piegasków masz! Bardzo mi się podoba efekt i chyba na takich nude lubię piegi najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) na jasnym tle są bardziej widoczne :)

      Usuń
  7. Twoje paznokcie, to już sztuka! :)
    blog | instagram | youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo przypadł taki mani do gustu, delikatnie ale z pazurem :D

    Zapraszam do mnie na rozdanie (zakładka rozdania/konkursy)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zastanawiałam się czy nie wybrać takie piegi do recenzji, ale w końcu zdecydowałam się na coś innego

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to wygląda według mnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słudziutkie takie piegi <3 boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiego zdobienia jeszcze nie wykonywałam, ciekawa jestem jak by mi to wyszło na mokrej warstwie hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie się prezentują te pieguski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tych wzorach <3 Są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne pazurki, podoba mi się te kolorki. Pięknie malujesz, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)