Obserwatorzy

niedziela, 18 lutego 2018

Moje pierwsze zakupy z Aliexpress

Cześć :) Już od dłuższego czasu kusiły mnie stronki typu Aliexpress czy Rosegal. Nie wiedziałam jak się za to zabrać, jak to jest z zapłatą w innej walucie i co zrobić np. gdy zamówienie nie dojdzie. Ale obejrzałam tyle hauli zakupowych z chińskich stronek i tyle fajnych gadżetów i ozdób do paznokci na blogach i instagramie, że w końcu postanowiłam coś zamówić :) Dodatkowo moja kuzynka robiła już tam zakupy i była bardzo zadowolona :) I właśnie dziś chciałam Wam pokazać, co zamówiłam z Aliexpress. Zapraszam :)


Wybrałam kiepski czas na składanie zamówienia - 11.11. Jest to dzień dużych promocji na Aliexpress, potem są święta i na przesyłki czekałam całe wieki, a przynajmniej tak mi się wydawało :)  Prawie wszystkie paczki przyszły po około 3 miesiącach. Jedna się gdzieś zawieruszyła po drodze i dalej jej nie mam. Może jeszcze do mnie przyjdzie :) 


Jako pierwsze wybrałam zestaw piegów. W pudełeczku jest 12 kolorów piegów w 3 rozmiarach. Kolory są oddzielone przegródkami, a na wieczku każdego jest numerek. Całość była zabezpieczona folią. Niestety sporo piegów i tak wydostało się na wolność ;) Trzeba uważać, żeby dokładnie zamknąć pudełeczka, żeby nic się z nich nie wysypało. Zrobiłam z tym zestawem już dwa zdobienia, które niedługo pojawia się na blogu. Cena 5,77 zł.




Zamówiłam też trzy duże płytki do stempli. Jeszcze ich nie próbowałam, ale miały bardzo dobre opinie, więc mam nadzieję, że się sprawdzą :) Cena za sztukę 3,22 zł.




Kupiłam też żele SaviLand w dwóch kolorach; czarnym (2203) i białym (2204). To chyba najbardziej polecane żele do zdobień na Aliexpress :D Kosztowały 6,50 zł za sztukę, a teraz można je dostać trochę taniej.


Ostatnia paznokciowa rzecz to naklejki winylowe. Chciałam je mieć odkąd zaczęłam oglądać Simply Nailogical na youtubie ;) Za zestaw 24 naklejek zapłaciłam niecałe 7 zł.


Pierwszą niepaznokciową rzeczą, którą zamówiłam jest pokrowiec na telefon. Jest bardzo dobrze wykonany, w środku ma dwie małe kieszonki na karty i jedną trochę większą. Obudowa jest gumowa i dobrze trzyma telefon. Jestem z niego bardzo zadowolona. Kosztował około 15 zł.



Na dziś to tyle. Niedługo pojawi się kolejny post z zakupami z Aliexpress, bo przyznam, że trochę mnie to wciągnęło :) A Wy zamawiacie coś z chińskich stronek?

Pozdrawiam (:

22 komentarze:

  1. te ozdoby do paznokci są rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja na razie wszystko co chciałam, już zamówiłam :D

      Usuń
  3. Bardzo lubię chińskie stronki, ale rzadko coś z nich teraz zamawiam ;)
    Co do piegów, to one chyba potrafią otwierać opakowania i wychodzić, bo u mnie zawsze znajdą się jakieś, które opuściły swoją przegródkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie wiem jak one to robią, ale zawsze któryś wyskoczy :)

      Usuń
  4. Jak Cię wciągnęło to już z tego nie wyjdziesz haha :) Ja cały czas coś zamawiam :D Zwłaszcza ostatnio, tak jak Ty gadżety do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, już tyle rzeczy zamówiłam, że na razie nie mam czego zamawiać :D

      Usuń
  5. Aliexpress to prawdziwa skarbnice takich gadżetów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już pierwsze zakupy mam już dawno za sobą. Zazwyczaj zamawiałam wlaśnie pokrowce na telefon, albo jakieś tanie pierdułki, ale ostatnio nawet kupiłam opaski dla córki na głowę.
    Zapraszam do mnie : http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/surogatka-louise-jensen.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Ali jest mnóstwo takich właśnie pierdółek :D

      Usuń
  7. Zwykle zamawiam na Wishu, ale może i na Alli się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamawiałam parę razy na AliExpress :D Póki co jednak trzymam się w ryzach i udaje mi się nie wydawać zbyt dużo na głupoty :D Jednak przyznam szczerze, że zaraz zamówię sobie ten zestaw piegów - bo jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, z tym wydawaniem na głupoty trzeba uważać :D piegi są super, bardzo dobra decyzja :)

      Usuń
  9. Te pieguski strasznie mnie kuszą, choć mam kilka zestawów kolorystycznych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się ostatnio zdecydowałam, czy nie kupić jeszcze jednego zestawu... :D

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ten pokrowiec :-) Fajne zakupy! Tylko zawsze się boję, że do mnie nie dojdą ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Do tej pory nie doszła mi tylko jedna paczka, ale sprzedawca bez problemu oddał pieniądze :)

      Usuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)