Obserwatorzy

środa, 9 stycznia 2013

Projekt Changes of Weather. Tydzień 4: burza

Cześć:) Kolejne zdobienie do projektu Projekt Changes of Weather. Tym razem tematem przewodnim jest burza. Nie ukrywam, że jak do tej pory właśnie z tym tygodniem miałam najwięcej  problemów. Ale w końcu coś mi tam wyszło. Nie do końca jestem zadowolona z efektu, ale nie mam czasu, by zrobić coś nowego, więc wstawiam to co mam. 



Lakierem bazowym jest szary z Safari. Na to gąbeczką nakładałam rożne odcienie niebieskiego, m.in. Miyo, Lovely i oczywiście mój ukochany Rimmel:).  Na koniec dodałam jeszcze lakier z niebieskimi drobinkami.



Zdobienie nie wyszło mi tak, jak planowałam i żeby było ciekawiej wrzucam zdjęcia naszego Pałacyku. Pieknie się prezentuje, prawda?







Pozdrawiam:)

11 komentarzy:

  1. superzdjęcia!
    właśnie uświadomiłaś mi, że jestem w tyle z projektem... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne te światełka
    Paznokcie tez fajne:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba troszkę za dużo kolorów o podobnym odcieniu,bo jak patrzę na wzorek w telefonie,to zlewają się lakiery ze sobą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęcza z niego wyszła. Pozdrawiam. Uroczo wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, wygląda bardzo ładnie :)

    Obserwuje i mam nadzieję, że oodwdzięczysz się tym samym ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie. Konkurs z KISS IN THE RAIN na facebooku. Można wygrać bony i biżuterię :) silviageart.blogspot.com/2013/01/konkurs-kiss-in-rain.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że wszyscy nie lubią spamu, ale ten jest z serii tych coś wartych!
    Chciałam Cię zaprosić do KONKURSU, który mój blog organizuje z firmą ORIFLMAE, do wygrania niesamowite nagrody o wartości ponad 125zł. ZAPRASZAM
    http://natolatekswiat.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-oriflame.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    http://memoriesneverdieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)