Obserwatorzy

piątek, 18 stycznia 2013

Studniówka +...?

Cześć:)
Dzisiaj pokaże jak ozdobiłam swoje paznokcie na studniówkę, która odbyła się w zeszłą sobotę. Około 400 gości, wieczorowe stroje, niesamowita atmosfera, super muzyka i zabawa do białego rana. Szkoda, że już się nie powtórzy:) Zostaną jedynie zdjęcia, film i wspomnienia:)

Wracając do paznokci, zdecydowałam się na czerwony z czarnym wzorkiem. Chciałam, żeby kolorystycznie pasowały mi do sukienki (czerwona) i butów (czarne). Nie jest też zbyt skomplikowany, ot kwiatuszki i kilka kreseczek. Koleżanka określiła to jako "taki chiński wzorek" (pozdrowienia dla O.:)). Może być i tak:)

Ogólnie wygląda to tak:)






Przy okazji pokażę też paznokcie z sylwestra. Nic specjalnego, czarne paznokcie + french złotym brokatem, kciuk i serdeczny całe w brokacie:) Nie chciałam ich pokazywać, nie najlepiej mi wyszły, ale jedna z dziewczyn o to poprosiła, więc oto są:)



Miłego weekendu:)

11 komentarzy:

  1. szkoda, że studniówkowe zdjęcia takie nieostre :(
    sylwestrowy mani jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznee ! ♥ :D

    obserwuję :) mogę liczyć na to samo z Twojej strony ?bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paznokcie :)
    Podoba mi się Twój blog więc obserwuję, licze na to samo z Twojej strony! Pozdrawiam, Julinson xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. ;3
    Pozdrawiam ;33
    lifeebysusan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog:) Fajnie, że do mnie wpadłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. i-love-my-style.blogspot.com
    dziękuję za zaproszenie+obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję ;)
    śliczne paznokcie ;)
    i w ogóle ciekawy blog ;)
    zapraszam:

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hoho, jestem na Twoim blogu! Dziena!
    A pazurki (żeby nie było, że nie skomentowałam najważniejszego), jak zwykle u Ciebie - super:)
    O.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne paznokcie, i jedne i drugie......może jeszcze jakieś warianty studniówkowe? Coś eleganckiego, szalonego itp itd?:0

    OdpowiedzUsuń
  10. odpowiedziałam na Twoje pytanie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)