Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2013

Libster Blog 2

To już drugie wyróżnienie do Libster Blog.  
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Moje pytania i odpowiedzi możecie zobaczyć --->tutaj.
Tym razem nominowała mnie Suzanne, za co bardzo dziękuję:)

Pytania:
1. Dlaczego założyłaś bloga?
Żeby móc pokazać moje zdobienia, oglądać prace innych, szukać nowych metod i sposobów na zdobienia:)
 
2. Co byś zabrała na bezludną wsypę?

Przyjaciół, rodzinę, leżak i dobrą książkę

3. Bez czego nie możesz się obejść nawet na chwilę?

Bez pomadki do ust. Mogę wyjść z domy telefonu, chusteczek, szczotki do włosów itp., ale pomadkę zawsze muszę mieć w kieszeni

4. Masz jakieś uzależnienia?

nie

5. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

 Dobrym człowiekiem

6. Twój najlepszy kolor?

Jeżeli chodzi o ulubiony to żółty.
 
7. Jakbyś mogła to jaką gwiazdę byś poznała?

Mój ulubiony aktor, czyli Johnny Depp

8. Twoje marzenie?

niech pozostanie tajemnicą:)

9. Ulubione miejsce, gdzie możesz się zaszyć?

Mój pokój.
 
10. Twoje hobby?

Nie mam konkretnego. lubię czytać książki, oglądać filmy i malować paznokcie:)

11. Jakiej muzyki słuchasz?

Wszystkiego po trochu, mój ulubiony zespół to happysad.



Nie nominuję nikogo, ponieważ robiłam to poprzednim razem. Jeżeli jednak ktoś ma ochotę
odpowiedzieć na moje pytania, znajdziecie je w poprzednim poście o Libster Blog. 
Pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. 1.Hm... na razie go nie mam:}
    2.Przyjaciół
    3.Bez zegarka, zawsze muszę go mieć na ręce
    4.NIe
    5.Gwiazda sportu ,ale to niemożliwie:)
    6.Zieluny
    7.Einstein
    8.Mam nadzieję, że się spełni
    9.Hm... mój pokój
    10.Film, kino, muzyka
    11.happysad!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam Johnego Deppa
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. jak założę, to wtedy odpowiem :)
    2. jedzenie, picie, znajomków, karty do gry
    3. bez telefonu
    4. hmm...nie...
    5. szalonym naukowcem xD
    6. niebieski
    7. betlejemską
    8. Hawaje, hamak w cieniu, drink z palemką i przystojny masażysta...
    9. mój dom
    10. czterokopytne, książki, filmy, muzyka
    11. happysad :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)