Obserwatorzy

czwartek, 24 stycznia 2013

Poznaj metody zdobienia paznokci: art deco

To już końcówka projektu Poznaj metody zdobienia paznokci. Te 6 tygodni zleciało nie wiadomo kiedy:) Dzisiaj pokażę moją wersję art deco. Linie nie są precyzyjne, równiutkie, ale końcowy efekt całkiem mi się podoba. Jestem trochę spóźniona z projektem, ale to wszystko przez brak czasu. Muszę przyznać, że art deco w wykonaniu pozostałych uczestniczek jest naprawdę świetne. Widać, że dziewczyny włożyły w to sporo pracy:) Podziwiam i zazdroszczę:P

 Można powiedzieć, że moją inspiracją była jodełka. Czy mi wyszła oceńcie same:)





Lakiery: Lovely i Miyo 63



Pozdrawiam:)

12 komentarzy:

  1. mnie się podoba- kojarzy mi się z warkoczem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efektownie wygląda, dużo czasu to robiłas>?

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę mi zajęło, ale niedużo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta jodełka -pozwolisz, że kiedyś tez wykorzystam ten pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  5. no pewnie, że tak:) tylko pokaż jak ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, niedługo wypróbuje na moich pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyszło, ja z braku czasu niestety nie brałam udziału w projekcie ale chętnie podziwiam inne prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. są przepiękne! ♥
    zapraszam kochana na konkurs na moim blogu ♥ / nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)