Obserwatorzy

środa, 18 maja 2016

Gradient + naklejki wodne

Cześć :) Dziś coś, co lubię najbardziej czyli gradient. Ale nie sam, dziś w duecie z naklejkami wodnymi :) Nie ma co się rozpisywać, zdobienie proste do wykonania, a cieszy oko :) Paznokcie mojej mamy, wykonanie moje :)



Lakiery:
  • Wibo Extreme Nails nr 25 - biały
  • Wibo Glossy Manicure nr 7 - błękit
  • Wibo Extreme Nails nr 345 - niebieski
 Na wierzch oczywiście top Sally Hansen Insta-Dri. Nałożyłam 2 warstwy, pierwszą na gradient, gdy paznokcie wyschły przykleiłam naklejki i położyłam kolejną warstwę topu.




 Naklejki są z allegro.

Muszę przyznać, że całość bardzo mi się podoba i na pewno będę jeszcze łączyć gradient z naklejkami :)
Jak Wam się podoba?

Przy okazji zapraszam też na mojego instagrama :) ---> klik

Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)