Obserwatorzy

środa, 18 maja 2016

Gradient + naklejki wodne

Cześć :) Dziś coś, co lubię najbardziej czyli gradient. Ale nie sam, dziś w duecie z naklejkami wodnymi :) Nie ma co się rozpisywać, zdobienie proste do wykonania, a cieszy oko :) Paznokcie mojej mamy, wykonanie moje :)



Lakiery:
  • Wibo Extreme Nails nr 25 - biały
  • Wibo Glossy Manicure nr 7 - błękit
  • Wibo Extreme Nails nr 345 - niebieski
 Na wierzch oczywiście top Sally Hansen Insta-Dri. Nałożyłam 2 warstwy, pierwszą na gradient, gdy paznokcie wyschły przykleiłam naklejki i położyłam kolejną warstwę topu.




 Naklejki są z allegro.

Muszę przyznać, że całość bardzo mi się podoba i na pewno będę jeszcze łączyć gradient z naklejkami :)
Jak Wam się podoba?

Przy okazji zapraszam też na mojego instagrama :) ---> klik

Pozdrawiam :)


9 komentarzy:

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)