Obserwatorzy

niedziela, 1 maja 2016

Mix: gradient + kropki

Cześć :) Dziś zdobienie, które znalazłam na jakiejś lakierowej stronce, chyba gdzieś na Facebooku i tak mi się spodobało, że postanowiłam odtworzyć je u siebie. Połączenie gradientu, kropek i ciepłych kolorków - proste, a efektowne, czyli to, co lubię najbardziej :)





Lakiery od lewej:
  • Sally Hansen Insta-Dri
  • Wibo Secret of you nr 50
  • Golden Rose Paris nr 209
  • Wibo Summer nails nr 522
  • Wibo Express Growth nr 101

Zapraszam także na mojego instagrama https://www.instagram.com/lakierowo/
Udanej majówki :)

13 komentarzy:

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)