Obserwatorzy

sobota, 14 maja 2016

Mix: mięta+srebro+kropki

Cześć ;) Dziś kolejny mix kilka lakierów i kropek. Ostatnio mam mniej czasu na jakieś bardziej skomplikowane zdobienia, dlatego tworzę takie oto mixy :) Musze przyznać, że podoba mi się coś takiego, proste i szybkie do zrobienia, a zawsze to coś więcej niż paznokcie na jeden kolorek :)

 Zdjęcia robione po kilku dniach od zrobienia, więc są widoczne małe uszkodzenia.;






Lakiery:
  • mięta Wibo Nail beautifier nr 83
  • srebrny Wibo Secret of you nr 48
  • biały Wibo Secret of you nr 50
  • czarny Wibo Gold Line nr 30
Pozdrawiam :)
 https://www.instagram.com/lakierowo/

16 komentarzy:

  1. Twoje zdobienie też jest świetne, faktycznie podobne kolorki dobrałyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) takie wiosenne, może dlatego :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów a te kropki dodają jakiegoś charakteru :D Zastanawiałam sie ostatnio nad kupnem tego miętowego lakieru a teraz jestem już ostatecznie przekonana. A mogłabyś powiedzieć jak z kryciem u niego ? :) Przy okazji zapraszam do mnie, tematyka podobna więc może znajdziesz coś co Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno zajrzę :) A co do krycia to raczej standard 2 warstwy wystarczą :)

      Usuń
  3. Lubię kropki. I zestawienie kolorystyczne ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) też lubię, ale to chyba widać :)

      Usuń
  4. Lubię kropki. I zestawienie kolorystyczne ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna mięta, ostatnio mam fizia na punkcie tego koloru :D Kropki też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec kropki i mięta to połączenie idealne :)

      Usuń
  6. Fajne te kropeczki :) Ten srebrny lakier też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba to połączenie, kropki są chyba ponadczasowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie to razem wyglada

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie lubie takie zestawienie kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)