Obserwatorzy

niedziela, 21 lutego 2016

MAX Regeneration nr 12 + zdobienie

Cześć :) Dziś bardzo proste zdobienie, 2 lakiery, nowy top i stemple. Zainteresowane? To zapraszam :)

Lakiery, których użyłam:
  • Wibo Glamour Satin nr 1. Przepiękny lakier o satynowym wykończeniu, który idealnie sprawdza się do stempli.
  • Wibo BB Care&Manicure nr 1
  •  MAX Regenaration nr 12 
  • Top Sally Hansen Insta-Dri
Dodatkowo płytka m101.

Bardzo spodobało mi się to zdobienie, bardzo proste w wykonaniu, a wygląda całkiem elegancko. Do gustu przypadło mi też takie połączenie kolorów.









 
   Na koniec kilka słów o lakierze MAX Regeneration nr 12 z ados cosmetics. Przyznam szczerze, że nie słyszałam wcześniej o tej firmie. Lakier kupiony był w drogerii Jaśmin za 8 zł. Jest to taki typowy top, złoto-srebrno-różowe drobinki w bezbarwnym lakierze, które ślicznie się mienią odbijając światło. Ten lakier pięknie będzie wyglądał latem :) Na zdjęciach może nie widać tego efektu, dlatego wrzucam zdjęcia w słońcu :)




Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

9 komentarzy:

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)