Obserwatorzy

niedziela, 28 lutego 2016

Po królewsku + Wibo Gold Line nr 26

Cześć :) Dziś jak sama nazwa wskazuje będzie po królewsku - bordo i złoto :) Moim zdaniem złoto pasuje do większości kolorów, a z bordowym tworzy wyjątkowo zgrany duet :)


Lakier bordowy to lakier Wibo Gold Line nr 26. Kto czyta mojego bloga, ten wie, że bardzo lubię lakiery z tej serii. Inne kolory pokazywałam tu, tu, tu, tu i jeszcze tu. Jak widać często ich używam :)

Nr 26 pojawił się we wcześniejszych zdobieniach:

Na paznokciach mam 2 warstwy tego lakieru + złoty lakier Manhattan Mode Pilot z edycji blogerskiej 10M nałożony zwykłą gąbeczką, od góry  mniej więcej do połowy paznokcia. Na koniec oczywiście top (Sally Hansen Insta-Dri), który ładnie łączy obydwa kolory.





 

 


Zdobienie bardzo proste i szybkie w wykonaniu.
Co myślicie?

Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

  1. Mmm śliczne! Ostatnio nosiłam bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) chętnie zobaczę Twoje :D

      Usuń
  2. Fajne połączenie :) Ja dodałabym jeszcze wiecej złotego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Rzeczywiście, więcej też by fajnie wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, jeszcze w klimacie "zimowym" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, nawet mogłyby być świąteczne :D

      Usuń
  5. złotko dobrze pasuję do bordo ;) super!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)