Obserwatorzy

piątek, 12 lutego 2016

Walentynki

Cześć :) Dziś chciałam pokazać moją propozycję zdobienia walentynkowego. A skoro walentynki to będzie mix wszystkiego co słodkie i różowe ;) Jest więc róż baby pink, róż malina, bordo, brokat, kryształki no i oczywiście serduszka. Jak szaleć to szaleć :)

Do zdobienia użyłam:
  • Wibo Gold Line nr 26
  • Lovely Classic nr 29
  • Wibo Express Growth nr 481
  • Biały lakier no name
  • Sally Hansne Insta Dri
  • różowy brokat
  • srebrne kryształki
  • sonda (do rysowania serduszek)
  • patyczek (do nakładania kryształków)
  • szeroki pędzelek (do brokatu)


Różowo mi!  :)












I na koniec szybki poradnik jak zrobić serduszka. Są bardzo proste, a dodadzą uroku każdemu zdobieniu :) Do ich wykonania potrzebna jest tylko sonda (wykałaczka, wsuwka do włosów, szpilka) i lakier. Nastepnie wykonujemy 3 proste kroki:

1. Rysujemy kropkę.
2. Stawiamy drugą, tak aby stykały się brzegami, to góra serduszka
3. Łączymy kropki, przeciągając sondą do dołu, aby zrobił się dół naszego serduszka

I tyle. Przed malowaniem ich na paznokciach można spróbować na kartce. A potem tylko wybór kolorów i wielkości i można malować :) Moje nie są idealne. Ale czy muszą być? :)



Jeżeli obchodzicie walentynki życzę udanych walentynek :) A jeżeli nie, to po prostu miłego dnia! :)

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)