Obserwatorzy

piątek, 12 lutego 2016

Walentynki

Cześć :) Dziś chciałam pokazać moją propozycję zdobienia walentynkowego. A skoro walentynki to będzie mix wszystkiego co słodkie i różowe ;) Jest więc róż baby pink, róż malina, bordo, brokat, kryształki no i oczywiście serduszka. Jak szaleć to szaleć :)

Do zdobienia użyłam:
  • Wibo Gold Line nr 26
  • Lovely Classic nr 29
  • Wibo Express Growth nr 481
  • Biały lakier no name
  • Sally Hansne Insta Dri
  • różowy brokat
  • srebrne kryształki
  • sonda (do rysowania serduszek)
  • patyczek (do nakładania kryształków)
  • szeroki pędzelek (do brokatu)


Różowo mi!  :)












I na koniec szybki poradnik jak zrobić serduszka. Są bardzo proste, a dodadzą uroku każdemu zdobieniu :) Do ich wykonania potrzebna jest tylko sonda (wykałaczka, wsuwka do włosów, szpilka) i lakier. Nastepnie wykonujemy 3 proste kroki:

1. Rysujemy kropkę.
2. Stawiamy drugą, tak aby stykały się brzegami, to góra serduszka
3. Łączymy kropki, przeciągając sondą do dołu, aby zrobił się dół naszego serduszka

I tyle. Przed malowaniem ich na paznokciach można spróbować na kartce. A potem tylko wybór kolorów i wielkości i można malować :) Moje nie są idealne. Ale czy muszą być? :)



Jeżeli obchodzicie walentynki życzę udanych walentynek :) A jeżeli nie, to po prostu miłego dnia! :)

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)