Obserwatorzy

czwartek, 1 grudnia 2016

Evree Max Repair - regenerujące serum do paznokci

Cześć :) Dziś kilka słów nie o zdobieniu ani lakierach, ale o pielęgnacji :) Wiadomo, żeby nasze paznokcie pięknie wyglądały, musimy o nie zadbać. Szczególnie jeżeli często malujemy paznokcie lub nosimy hybrydy. W tym poście chciałam Wam pokazać, co mi pomaga w mojej pielęgnacji :)


Jest to regenerujące serum do paznokci Max Repair z Evree. Przeznaczone dla słabych, łamliwych, rozdwajających się paznokci, a także dla tych z przebarwieniami. Serum ma formę olejku, który nakładamy na paznokcie za pomocą aplikatora z pędzelkiem. Jest to bardzo wygodne - nie brudzimy olejkiem wszystkiego dookoła ;) Trzeba tylko uważać i nie nałożyć za dużo, produkt lubi się wylewać jak za mocno naciśniemy, zwłaszcza na początku. Szybko się wchłania, co także jest dużą zaletą. W tubce mamy 8 ml serum za ok. 15zł.

 W składzie znajdziemy m.in olejek oliwkowy, winogronowy, makadamia, ostropestowy, avocado, abisyński, arganowy i jojoba. Wiele składników, które odżywiają nasze paznokcie i skórki. Oprócz tego, że serum ma je pielęgnować, ma także za zadanie je wzmacniać, wygładzać, nawilżać, nabłyszczać, a nawet zabezpieczać przed negatywnym działaniem chloru i chronić przed infekcjami skórnymi.



Niestety nie mam zdjęć przed i po używaniu tego serum. Pełną kurację robiłam już jakiś czas temu, (efekty zauważalne już po ok. 2 tygodniach) a obecnie serum używam doraźnie, między kolejnymi malowaniami, czy to lakierami zwykłymi czy hybrydami :)  Tak czy siak, mogę powiedzieć, że serum naprawdę dobrze działa- wzmacnia paznokcie, odżywia je i nawilża, dzięki czemu szybciej rosną. Dodatkowo nawilża także skórki.


 Znacie to serum? Czego Wy używacie do pielęgnacji paznokci?
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Nie znam, ale bardzo by mi się przydało, bo po moich żelach, pazurki są w okropnym stanie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam, warto wypróbować :)

      Usuń
  2. Nigdy go nie miałam. Oleje różne wcieram ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleje też bardzo dobrze wpływają na paznokcie :)

      Usuń
  3. zapowiada się ciekawie, ale jakoś w pielęgnacji paznokci nie jestem bardzo systematyczna bo ciągle coś na nie kładę, często zmieniam lakiery na paznokciach i nie ma kiedy porządnie o nie zadbać a przed snem na ogół zapominam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, tak to czasem jest... ale warto chociaż od czasu do czasu zrobić sobie taka kurację :)

      Usuń
  4. Używam też, ale nie systematycznie, więc nie bardzo umiem się do tego serum ustosunkować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, pełna kuracja daje najlepsze rezultaty ;)

      Usuń
  5. ja zamiast serumów tego typu mam kremidła które używam w dużej ilości na pazury;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy produkt, ja zazwyczaj kremów do rąk i paznokci używam i odżywek do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :) pielęgnacja to podstawa :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)