Obserwatorzy

sobota, 3 grudnia 2016

Zbiorowe Malowanie IV Mikołajki

Hej :) Dziś zapraszam na kolejne zdobienie w ramach Zbiorowego Malowania. Tematem tego tygodnia były Mikołajki, więc na moich paznokciach pojawił się sam św. Mikołaj :) W towarzystwie złota i czerwieni, typowych świątecznych kolorów :)



 



 
Lakiery od lewej:
  • Manhattan Mode Pilot 10M
  • Wibo Extreme Nails nr 25
  • Lovely Classic nr 29
  • Wibo Gold Line nr 30
  • Golden Rose seria proteinowa nr 286
  • Golden Rose  Color Expert  nr 98
Mikołaja namalowałam za pomocą sondy. Dodatkowo na środkowym paznokciu zrobiłam stemple, wzór z płytki m94.

Zachęcam do zajrzenia na bloga Aliny. W każdym tygodniu można głosować na te prace, które się Wam najbardziej podobają.

Pozdrawiam :)

35 komentarzy:

  1. Śliczne pazurki :) Takie w świątecznym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie. W sam raz na grudzień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy ten Święty Mikołaj. Bardzo fajnie wyszedł :) Świetna praca w świątecznym nastroju.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeju ale słodziak z tego Mikołaja;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, taki trochę wstydzioszek z niego ;)

      Usuń
  5. jest super :) na Mikołajki jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) Mikołaj na Mikołajki musi być :)

      Usuń
  6. Piękne pazurki, Mikołaj wyszedł Ci super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie świąteczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, a wreszcie jest na nie czas :)

      Usuń
  8. Śliczne, z czarującym Mikołajkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, z czarującym Mikołajkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te mikołaje :)

    Zapraszam do mnie,obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowe mikołaje :D Ogółem fajny mani, chociaż jakoś z takim odcieniem złota ja się nie mogę póki co polubić :P Ale u Cb wpasowało się idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) na żywo to złoto lepiej wygląda :P

      Usuń
  12. jeeeej! ale super :) świetny ten Mikołaj! :) zazdroszczę cierpliwości :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nawet szybko go się robi :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)