Obserwatorzy

niedziela, 18 grudnia 2016

Zbiorowe Malowanie IV Prezenty

Cześć :) Dziś króciutko o kolejnym zdobieniu w Ramach Zbiorowego Malowania. Tematem tego tygodnia są prezenty :) Zapraszam do oglądania.

 

Jak widzicie zdobienie jest bardzo proste. Dwa kolorki + wstążka na serdecznym (narysowana sondą).



Lakiery, których uzżyłam wygrałam w rozdaniu u Joanny. Są to:
  • Flormar Silk Satine SS08 Sheet - jest to lakier o satynowym wykończeniu, kolor jasnoszary, który fajnie będzie pasował do zimowych zdobień. 
  • Flormar Sugar Candy SC02 Blueberry Candy - ten lakier mnie zachwycił przypomina rozgwieżdżone niebo zakmniete w buteleczce. W rzeczywistości te drobinki nie są za bardzo widoczne, dopiero w świetle pokazują cały swój urok. Krycie takie sobie, sam lakier jest dosyć jasny i dla takiego efektu jak na zdjęciach potrzeba 3 warstw.
.


 Dziś krótko, ale ostatnie powtórki na studia, przygotowania do świąt, wiecie jak to jest ;)
Jeszcze chciałam podziękować Helga i Madzia za pomoc w oświetleniu, dzięki! :) 

Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Urocze zdobienie :) Dawno już nie robiłam takiej kokardki na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kokardka spawdzi się nie tylko przy świątecznych zdobieniach :)

      Usuń
  2. Muszę w końcu zabrać się za jakieś zdobienia świąteczne :D Zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i moja latarka służymy pomocą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękii, jesteście niezastąpione :D

      Usuń
  4. A very interesting post !!!
    We'll be in touch!!!!Merry Christmas🌲🌲

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)