Obserwatorzy

niedziela, 11 grudnia 2016

Zbiorowe Malowanie IV Zima

Cześć, dziś kolejne zdobienie w ramach Zbiorowego Malowania. Tematem tego tygodnia jest zima. Ja postawiłam na śnieżynki, różne odcienie niebieskiego i biel. Zdobienie zrobiłam mojej mamie :)

Zdobienie wykonałam lakierami hybrydowymi, ale równie dobrze można je zrobić zwykłymi. Śnieżynki malowałam sondą.

Lakiery:
  • NeoNail White Collar
  • NeoNail Blue Tide
  • Cosmetics Zone 088 Sand Azure 
  •  NeoNail Alluring Neptune






Jak Wam się podoba?

 Zapraszam także na mojego instagrama --->  https://www.instagram.com/lakierowo/

Miłej niedzieli :)

27 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wykonany mani :)
    Zapraszam na najnowszy wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne odcienie niebieskiego:) idealne na zimę ❤��

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie takie króciaki w zimowym zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) niestety krótkie, czekamy aż odrosną :)

      Usuń
  4. ładne pazurki w zimowej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna robota!
    Zapraszam do mnie na świąteczny konkurs <3
    https://nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zimowe pazurki :) odcień na palcu wskazującym jest cudowny :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Może nie tak całkiem równo, ale się starałam :)

      Usuń
  8. nice post and great blog,
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest właśnie moja paleta barw, niebieskie granaty w połączeniu z bielą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, ze trafiłam w Twój gust :) też lubię takie połączenia :)

      Usuń
    2. Ja z żelem działam bardzo powoli, bardziej dla samej siebie chciałabym po prostu umieć je wykonać ;) No ale że aktualnie takie przedłużanie zajmuje mi sporo czasu robię to rzadko na dłoniach kuzynki czy przyjaciółki :D

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)