Obserwatorzy

wtorek, 27 grudnia 2016

Zbiorowe Malowanie IV Święta

Ho ho ho! Witajcie po świętach :) W ostatnich dniach nie miałam kiedy zajrzeć na bloga, ale w najbliższym czasie postaram się to nadrobić :) Mam nadzieję, że ten czas był dla Was bardzo udany, mogliście odpocząć, spędzić czas z bliskimi, a może Mikołaj przyniósł Wam wymarzony prezent? Dajcie znać w komentarzach :)

Dla mnie czas przedświąteczny był pełen... malowania :) Paznokci, oczywiście ;) Tak się złożyło, że miałam 9  par rąk do pomalowania, łącznie ze mną :) czyli 90 paznokci. 8 z nich to hybrydy. To była zabawa, chętnie to powtórzę przy innej okazji :) Dziś pokażę 3 z nich: moje, mojej mamy i mojej siostry (wszystkie to hybrydy, wszystkie wzorki wykonane za pomocą sondy). Zapraszam :) Zdobienia świąteczne, więc pasują do przedostatniego już tygodnia Zbiorowego Malowania :)


 Na początek paznokcie mojej Madzi. Kolorem przewodnim jest niebieski. Mamy tu dwa słodkie reniferki i śnieżynki, które powtórzyły się także na kciuku.
Lakiery:
  • Cosmetics Zone 088 Sand Azure
  • NeoNail Blue Tide
  • NeoNail White Collar 
  • NeoNail Lipstick Red (nos)
  • Semilac Amazon Forest (rogi)

Teraz moja mama, która wolała nieco ciemniejszy odcień niebieskiego i brokat, znowu są śnieżynki, ale nieco mniejsze.
Lakiery:
  • NeoNail Alluring Neptune
  • NeoNail White Collar
  • efekt holo nr 14 z allepaznokcie

 I na koniec moje paznokcie. Ja dla odmiany wybrałam czerwień, ale znowu jest brokat i śnieżynki, ale tym razem duże i rozciągane :)
Lakiery:
  • NeoNail Lipstick Red
  • NeoNail White Collar
  • NeoNail Mermaid Effect


Dajcie znać, które Wam się najbardziej podobają, 1, 2 czy 3?  :)
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. To ja wybieram śnieżynki 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. 90 paznokci, wow! Ja z kolei wybieram te czerwone, choć wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne świąteczne wzorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne mani :) Mnie najbardziej podobają się paznokcie Twojej mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) na żywo wyglądają jeszcze lepiej

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo mi miło :)

      Usuń
    2. ja próbowałam się pogwiazdkować ale nie wyszło;p

      Usuń
    3. za rok na pewno się uda :)

      Usuń
    4. hehe albo pójdę na łatwiznę i naklejki przykleję;p

      Usuń
  6. Najbardziej podobają mi się czerwone. Zazdroszczę! Ja nie potrafię robić zdobień ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kwestia wprawy i cierpliwości :) u mnie na początku rożnie to bywało :)

      Usuń
  7. Wszystkie są cudne ❤ Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam podobnego reniferka na paznokciach w święta więc stawiam na tą stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)