Obserwatorzy

czwartek, 27 grudnia 2012

Changes of Weather tydzień 3: słoneczne niebo

Święta, święta i po świętach, a ja mam kolejne zdobienie do projektu Changes of Weather.  Tematem tego tygodnia jest słoneczne niebo. I szczerze mówiąc nie wiedziałam jak się do tego zabrać:). Nie chciałam pokazywać białych chmurek na niebieskim tle i słoneczka. I wtedy przypomniało mi się, że już kiedyś robiłam zdobienie, które teraz może mi się przydać. I znalazłam. Oto moje paznokcie w wersji pomalowanych przez przedszkolaka:)


Oprócz niebieskiego, słonecznego nieba, mamy tam zieloną trawkę, grzybka, pszczółkę, ślimaczka, kwiatki, drzewo,chłopca i dziewczynkę, domek i motylka.

Jakoś tak wiosennie się zrobiło:)

Pozdrawiam:)

3 komentarze:

  1. oj faktycznie wiosennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! bardzo pozytywnie i zabawnie :) zima w pełni, a ja poczułam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)