Obserwatorzy

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Poznaj metody zdobienia paznokci: Świąteczna inspiracja

Dzisiaj króciutki post, bo nie mam czasu:) Kolejne zdobienie do projektu Poznaj metody zdobienia paznokci.  Tym razem mamy dowolność w wyborze techniki. Ja wybrałam srebrny brokat i malowane, białe gwiazdki, wszystko na mikołajowym, czerwonym tle:) Co tu dużo pisać, wygląda to tak: 


To zdobienie zrobiłam już jakiś czas temu, ale nie pokazywałam go właśnie z myślą o 3. tygodniu projektu. Przed chwilą zrobiłam swoje świąteczne pazurki, są takie same jak te na zdjęciu, z tymże lakierem bazowym jest (co za niespodzianka) Rimmel nr 840:)

Pozdrawiam i życzę wszystkim zdrowych, szczęśliwych i wesołych świąt!

3 komentarze:

  1. bardzo zimowo i świątecznie!
    Wesołych Świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna czerwień w tle :)
    Aż powiało chłodem przez te płatki śniegu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczne i klimatyczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)