Obserwatorzy

środa, 16 marca 2016

Nowości

Cześć :) Dziś pokażę kilka paznokciowych nowości. Co prawda zakupy zrobiłam już jakiś czas temu, ale nie miałam kiedy ich pokazać. A jest to nagroda, którą sama sobie zafundowałam za zdaną sesję :)


Są to przede wszystkim rzeczy do zdobień, ale jest też kilka drobiazgów do pielęgnacji. Wszystkie rzeczy kupiłam u tego sprzedawcy. Mogę Wam go śmiało polecić, duży wybór ozdób, szybka wysyłka, przystępne ceny, czego chcieć więcej? :) Nie przedłużając, zapraszam do oglądania :)

Naklejki wodne na cały paznokieć 3,99 zł szt.

Patyczki 10 sztuk  1,29zł

 Kredka woskowa do nakładania ozdób 1,49 zł

Gąbka do ombre 1 zł
 Już prawie całą zużyłam, bardzo dobrze się spisuje, ładnie miesza kolory. Niestety jest dosyć i wystarczy tylko na kilka użyć. Mogłaby być trochę większa.

 Radełko ze stali nierdzewnej 3,99zł
 Żeby w końcu doprowadzić skórki do porządku :)

Wymienne końcówki do korektora , 5szt za 1 zł

Blok polerski 1,49zł

 Folia transferowa 1,49zł

 Naklejki zwykłe 1zł

I różne naklejki wodne od 1.99 do 3.99zł










I na koniec coś na czym najbardziej mi zależało, czyli.... płytki do stempli :) 8  nowych płytek do kolekcji! :)








Część już wypróbowałam i niestety nie wszystkie ładnie się odbijają :( Ale o tym niedługo osobny post :)

No to tyle z nowości. Kupiłyście ostatnio coś fajnego do paznokci? :)
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. ojej ile dobroci :D czekam na testy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić :) testuję niedługo recenzje :)

      Usuń
  2. Mam tę ostatnią płytkę :) Jest bdb jakości. Co ostatnio kupiłam? Kilka lakierów do stempli od Colour Alike, te nowe, pastelowe, z wiosennej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę ostatnią płytkę :) Jest bdb jakości. Co ostatnio kupiłam? Kilka lakierów do stempli od Colour Alike, te nowe, pastelowe, z wiosennej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta płytka jest chyba najlepsza z tych wszystkich :) widziałam tą kolekcję, jest cudna :D

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)