Obserwatorzy

niedziela, 27 marca 2016

Wielkanoc

Cześć :) Mam nadzieję, że święta mijają Wam spokojnie i radośnie, na stołach same pyszności, słonko świeci i w ogóle jest pięknie :) Nie mogłam wrzucić tego posta wcześniej, bo paznokcie robiłam (jak zwykle) w ostatniej chwili, czyli wczoraj wieczorem :) Dziś tylko krótki post i wracam do świętowania :)


W tym roku, w poprzednim zresztą też, nie bawiłam się w zajączki, kurczaczki czy pisanki. Postawiłam na naklejki wodne z wiosennym wzorem - motylki na cieniowanym, pomarańczowym tle :)









Naklejki były troszkę za wąskie na moje paznokcie, ale jako bazę użyłam lakieru Miss Sporty Clubbing Colours 452, w podobnym odcieniu i tak bardzo nie rzuca się to w oczy. Przynajmniej taką mam nadzieję :)
 Do dopiero moje 2. podejście do naklejek, jeszcze nie jest idealnie, więc proszę o wyrozumiałość :)
Jak widać wzór układa się tak, ze na górze mamy jednego większego motylka, pod spodem kilka mniejszych. Wzory na paznokciach starałam się układać tak, żeby je trochę pomieszać, raz jeden raz kilka :)



Na koniec chciałam jeszcze życzyć miłego wieczoru i mokrego dyngusa :D

4 komentarze:

  1. Fajne te motylki! Naklejki wbrew pozorom nie zawsze są łatwe w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda :) czasem trzeba poświęcić więcej czasu niż na zwykłe malowanie.

      Usuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)