Obserwatorzy

środa, 9 marca 2016

Różowo mi!

Cześć :) Dziś kolejny gradient, tym razem cały w różu :) Gradient to chyba jedno z moich ulubionych zdobień. Dosyć szybkie, łatwe w wykonaniu i fajnie wygląda. A jak dodać do tego jeszcze jakiś top z brokatem to już w ogóle super :) Do tej wybierałam różne kolory do gradientu: niebieskie, zielone, brązowe, czerwone, pomarańczowe i fioletowe, które niedługo się tutaj pojawią :) A dziś w wersji różowej :)


 


Lakiery od lewej:
  • Wibo BB nr 1
  • Lovely Classic nr 29
  • Wibo Gold Line nr 26
Dodatkowo jeszcze top z drobinkami, który pokazywałam w tym poście MAX nr 12, który troszkę się wstydził i nie ma go na zdjęciu :) A nie ma czego, bo jest śliczny :) No i na koniec Sally Hansen Insta-Dri.



  


 

 


 Przez długi czas myliłam gradient z ombre :) Dla niewtajemniczonych: gradient to przejście kolorów na jednym paznokciu, a ombre to każdy paznokieć w innym odcieniu jednego kolory, zwykle od najjaśniejszego do najciemniejszego :)

Lubicie gradient?
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta różowa wersja

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zakochana w każdym gradiencie, zwłaszcza takim udanym jak Twój :) ! mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLicznie, lubię gradienty w różowościach. Zaobserwowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  4. Podoba mi się, bardzo ładne przejścia kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo precyzyjnie wykonany mani. ;) Ja niestety nie potrafię wykonać tak dobrego gradientu. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) próbuj aż w końcu się uda, u mnie na początku też było różnie :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)