Obserwatorzy

czwartek, 31 marca 2016

Piórka

Cześć :) Dziś zdobienie całe w piórkach. I w fiolecie. I nie moje, tylko mojej mamy. Ale zrobione przeze mnie. Tyle słowem wstępu :)





 Bazą jest tu delikatne cieniowanie lakierami Wibo Secret of you nr 50 oraz Lovely Gloss like gel nr 128. Do tego naklejki wodne z allegro, top Sally Hansen Inst-Dri i zdobienie gotowe :)










Muszę przyznać, że to zdobienie bardzo przydało mi do gustu i na pewno kiedyś zrobię je u siebie. 

Pozdrawiam serdecznie :)


13 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo fajnie, są delikatne i subtelne, ale zdecydowanie nienudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Są super, były też inne kolory :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie zdobienia;) kiedyś też miałam piórka ale stemplowe i bardzo mi się podobały, muszę powtórzyć piórkowe mani;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)