Obserwatorzy

niedziela, 24 kwietnia 2016

Galaxy

Cześć :) Dziś proste i łatwe zdobienie, które jakiś czas temu było bardzo popularne i należało do moich ulubionych zdobień :) Proste w wykonaniu, fajnie wygląda, czego chcieć więcej? :) Galaxy czyli kosmiczne paznokcie :)



Lakiery od lewej:
  • Wibo Gold Line nr 30
  • Wibo Secret of you nr 50
  • Wibo Glossy Manicure nr 7
  • Wibo Gold Line nr 29
  • Lovely Blink Blink nr 1
Na czarny lakier nakładałam gąbeczką kolejne warstwy lakierów w kolejności jak na zdjęciu, na koniec top z drobinkami Lovely i top Sally Hansen Insta-Dri :)




Moje poprzednie zdobienie galaxy możecie zobaczyć tutaj. 

Zapraszam także na mojego instagrama:  https://www.instagram.com/lakierowo/

Miłego dnia :)

7 komentarzy:

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)