Obserwatorzy

niedziela, 17 kwietnia 2016

Myszka Miki

Cześć :) Dziś coś nietypowego, powrót do lat dzieciństwa i takie tam. Zdobienie zrobione specjalnie na praktyki, które odbywałam w przedszkolu. Dzieciom się bardzo podobało. Paniom też. Mam nadzieję, że i Wam się spodoba :) To o czym mowa? O Myszce Miki :)


 I trochę poplątane: białe kropki na czerwonym i czerwone na białym, Miki również na białym. Biały to Wibo Secret of you  nr 50, czerwony Golden Rose nr 286. Naklejki wodne z allegro.





Minnie czeka na swoja kolej :)


Wzorek tak się spodobał moim kuzynkom, że im też zrobiłam Miki :) Naklejki były za duże, więc są tylko na kciukach :)




To jeszcze nie koniec, bo moja siostra chciała to samo na swoich paznokciach, więc...



I wszystkie razem :)


Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Wow! Świetnie to wygląda :) Nic dziwnego że Dziewczynom też się spodobały te myszki :) Fajny pomysł na praktyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i dziewczynom, i dzieciom się podobało :D

      Usuń
  2. Ale dużo Myszek Miki, normalnie szał :D Urocze i bardzo lubię takie 'klimatyczne' paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki wzorek, bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ile Mikich! Prawdziwy Klub Przyjaciół Myszki Miki :D Fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, Klub Przyjaciół Myszki Miki, o tym nie pomyślałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojej córci na pewno by się spodobaly te naklejki😀boskko wyszlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) pewnie tak, wszystkim dziewczynom się podobały, i tym mniejszym, i tym większym :)

      Usuń
  7. o jakie słodkie :) cudny efekt :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czaderskie! Muszę je pokazać swojej Julce. Jestem pewna, że będzie takie chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)