Obserwatorzy

środa, 6 kwietnia 2016

Płytka AP 34

 Cześć :) Dziś pierwsze zdobienie z użyciem płytki AP34. Tę i kilka innych płytek kupiłam jakiś czas temu na allegro. Nie jest porysowana, to tylko folia, której jeszcze nie zdjęłam. Mamy tu 4 wzory, motyw kwiatowy i jakieś takie fale i zawijasy, zresztą same widzicie :)

 Jeżeli chodzi o samą płytkę, to ładnie odbija wzory, nie rozmazuje się, łatwo ją wyczyścić z lakieru. Wzorki są odpowiednio wyżłobione, po ściągnięciu lakieru, zostaje go w sam raz do odbicia, ani za dużo ani za mało :) Wzory są na tyle duże, że nie ma problemu z dopasowaniem, a nawet możemy wybrać, która część nam się najbardziej podoba. Nie mam jej nic do zarzucenia :) Zobaczymy jak będą się spisywały inne wzory :) Do tego zdobienia użyłam wzoru z  dolnej, lewej strony płytki  :)









Lakiery:

  •  Eveline miniMAX 045 piękna, wiosenna zieleń

  • Wibo Glamour Satin nr 1, który świetnie się sprawdza do stempli, ładnie odbija wzory, nie traci na intensywności koloru, lekko się rozmazał, ale to wina topu :)

To tyle na dziś. Niedługo kolejne wzory z nowych płytek :)
Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Płytka ma śliczny wzór :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ładnie! Wibo faktycznie dobrze stempluje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ten akurat super się sprawdził :)

      Usuń
  3. Ładnie! Wibo faktycznie dobrze stempluje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie! ;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno zajrzę i zapraszam częściej :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne wzory ma ta płytka i śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)