Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

Czas na sówki:)

Hej:) Ostatnio dołączyłam do zabawy zorganizowanej przez Kasię i Zaczarowaną. Ogólnie polega to na tym, że dziewczyny wymyślają jakieś inspiracje paznokciowe na dany tydzień, a my mamy je odtworzyć. Nie jest to żaden konkurs, ani nic w tym stylu. Dołączyć można w każdej chwili, tak więc jak macie ochotę, to się przyłączajcie:)
Inspiracją na ten tydzień były takie sówki. Wykonanie jest naprawdę bardzo proste a jak fajnie wyglądają:)

 


 Jako, że ja mam pazurki zajęte Projektem Hobby, poprosiłam moją siostrę, żeby mi użyczyła swoich:) Oto co nam wyszło:) Od razu przepraszam za słabą jakość, ale to i tak najlepsze z tych co zrobiłyśmy:(







Miłego weekendu!
Jeżeli wszystko się uda, w przyszłym tygodniu pojawi się kolejny post z udziałem gości:)

10 komentarzy:

  1. superanckie, takie dostojne te Twoje sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci wyszły obserwujemy?
    http://truskaweczkowaa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyszło, te sówki są takie słodkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś wymalować sobie sowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, ruszyło głosowanie na baner naszego klubu więc mozna już głosować :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Jeżeli chcesz pokazać mi swój blog, zostaw komentarz lub link, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)