Obserwatorzy

czwartek, 28 marca 2013

TAG: 7 faktów o mnie





Cześć:) Zostałam otagowana przez taknijak, za oczywiście bardzo dziękuję:) Tag jest dosyć prosty: ujawniamy 7 faktów z  życia:) Nie wiem co ciekawego mogłabym powiedzieć, no ale spróbuję, zobaczymy co z tego wyjdzie:)
Na początek kilka zasad:



Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:

-> podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

-> pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,

-> ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,

-> nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,

-> poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

7 faktów o mnie


1. O tym, że mam siostrę już pisałam, ale nie wspomniałam, że jesteśmy bliźniaczkami:)
2. Urodziłyśmy się 11 marca 1994r. Ja jestem troszkę młodsza:)
3. 10 stycznia zdałam egzamin na prawo jazdy, co prawda nie udało się za pierwszym razem, ale w końcu mogę śmigać autkiem. Szkoda, że nie własnym:P
4. Paznokcie zaczęłam malować jakieś półtora roku temu.Wcześniej w ogóle mi się to nie podobało, nie malowałam paznokci nawet na jasne kolory czy bezbarwnym lakierem.
5. Jestem raczej wysoka (175 cm) i lubię nosić wysokie buty np. 10-cm szpilki, często góruję nad innymi :)
6.Choć jestem raczej spokojną osobą, lubię wyraziste kolory, dodatki. Stąd czarne oprawki okularów, czerwony portfel i czerwona sukienka na studniówkę:)
7. Zużywam pomadki do ust w zastraszającym tempie:) Zwykle jest to pomadka Lovely i starcza mi na niecałe 2 tygodnie.


To chyba tyle. Może coś was zainteresuje:)

Do udziału w TAGu zapraszam:

Jeżeli ktoś już odpowiadał na ten TAG to przepraszam, musiałam coś przeoczyć. A jeżeli ktoś chciałby ujawnić kilka faktów o sobie, a nie został otagowany to serdecznie zapraszam:)

Na koniec mały bonusik:) Kolejne grupowe zdjęcie:)
Poznajecie?:)

To tyle.
Pozdrawiam:)


17 komentarzy:

  1. fajne grupowe, kolorowe zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację!
    niestety jestem 'zakopana' już w tagach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji :) Zawsze zastanawiałam się jak to jest mieć siostrę bliźniaczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem lepiej, czasem gorzej, jak to między rodzeństwem:) Ja się zastanawiam jak to jest nie mieć bliźniaczki:)

      Usuń
    2. Chciałabym to przeżyć, ale tylko na chwilę, na dłuższą metę wolę być chyba jednak indywiduum :D :)

      Usuń
  4. Również dziękuję za nominację !

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za nominację ale już kiedyś brałam udział w tej zabawie :) Tu 7 faktów o mnie: http://zpazurkiem.blogspot.com/search/label/otagowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne paznokcie!
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, coś się kopsło :)
      no to jeszcze raz: jakoś te 18 paznokci znajomo wygląda :)

      Usuń
    2. to dobrze, na upartego 18,5 bo tam kawałeczek widać, raczej cień, ale co tam:)

      Usuń
  8. A mi się marzą dzieci bliźniaki :) Bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki za otagowanie mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze chciałam mieć bliźniczkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaał, zazdroszczę bliźniaczki :) Chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)