Obserwatorzy

poniedziałek, 11 marca 2013

Projekt Hobby tydzień 2: gotowanie

Hej:) Dziś kolejne zdobienie do projektu Hobby. W tym tygodniu naszym hobby jest gotowanie, tak więc przedstawię wam przepis na orzechowe ciasteczka z kawałkami czekolady:)

Składniki:
  • orzechowy lakier Golden Rose
  •  czekoladowy Miss Sporty
  • sonda/wykałaczka
Przygotowanie:
  • czas ok. 15 minut (+ czas schnięcia) 
  • smarujemy paznokcie odżywką, żeby nam się spód nie zabarwił
  • kładziemy 2 warstwy orzeszków
  • w dowolnych miejscach dodajemy kawałki czekolady

Czekamy, aż wszystko wyschnie i gotowe!




Ej, zaraz a to kto? Ciasteczka musiały wyjść całkiem nieźle, skoro pojawił się ciasteczkowy potwór:)

Smacznego!


13 komentarzy:

  1. O nie! Znów słodkości, kiedy ja mam postanowienie, że nie jem słodyczy :P Giń ciasteczkowy potworze :P

    Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciasteczkowy potwór :) ewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam koleżankę z Paznokciowej zabawy :)
    cieszę się że do nas dołączyłaś i od razu dodaje linki twojego bloga do zakładki:)
    I od razu obserwuje ;)
    Oraz zapraszam do mnie w tym tygodniu ja wybierałam wzorek więc znajdziesz go w zakładce paznokcie :)
    www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemnie napisany post :D fajny ciasteczkowy potwór :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No genialne, jak już się ogarnie, że to ciasteczka (brawka dla O.!) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O. Jak się można nie ogarnąć? Przecież to ciasteczka Z orzechami, specjalnie dla Ciebie:)[M].

      Usuń
    2. O rany, rany! Taki zaszczyt, nie spodziewałam się :)

      Usuń
  7. słodkie, że aż się chce je zjeść a przepis na nie - pycha :P

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe ale świetnie ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł z tym potworem, uwielbiam gościa ^^

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)