Obserwatorzy

wtorek, 26 marca 2013

Projekt Hobby tydzień 4: kino/teatr

Cześć:) Dziś kolejne zdobienie do Projektu Hobby. I przyznam szczerze, że z motywem tego tygodnia do tej pory miałam największy problem. Do głowy przychodziły mi sceny i z teatru i z filmu, których nie byłabym w stanie odwzorować:) W projekcie są dziewczyny, które robią genialne rzeczy na paznokciach i wiem, że wymyślą coś ekstra. Ja po długim namyśle zdecydowałam się na motyw z filmu ...Spiderman. Tylko proszę się nie śmiać, to mój ulubiony superbohater:)






Wzorek zrobiłam zwykłą sondą, przez rozmywanie lakierów. Więcej o tym sposobie możecie przeczytać w poście Pajęczynki.

To chyba wszystko/
Pozdrawiam:)

13 komentarzy:

  1. świetne ! :D
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. no rzeczywiście motyw ze spidermana :) jak widzę wasze pomysł to nie moge czasem uwierzyć jakie fajne rzeczy wymyślacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie :D i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł :) nie wpadłabym na taki, a idealnie odwzorowuje temat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny dla fanki Spiderman'a:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś oTAGowana u mnie na blogu :)
    http://taknijak.blogspot.com/2013/03/tag-7-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, wiem, że nikt nie lubi spamu, ale jeśli on jest przydatny? Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie http://insuperable-blog.blogspot.com/2013/03/urodzinkowy-konkurs.html, do wygrania Loreal Super Liner Gel Intenza 24H Żelowy eyeliner z pędzelkiem Pure Black. !Wygrywają 3 osoby!

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak! Idealnie w temacie! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, są dla mnie bardzo ważne. Jeżeli blog Ci się spodobał, zapraszam do obserwacji. Nie musisz zostawiać linków do swojego bloga,, zostaw po sobie ślad, a na pewno do Ciebie zajrzę.

Pozdrawiam:)